Oferta
Zapraszamy do naszego przedszkola! Stawiamy na wszechstronny rozwój dziecka, wspierając jego naturalną ciekawość i samodzielność. Poznaj nasze zasady rekrutacji i dołącz do naszej społeczności!
Dwujęzyczne nauczanie
Edukacja Anglojęzyczna
Od pierwszego dnia w naszym przedszkolu dzieci są zanurzone w języku angielskim poprzez stały z nim kontakt.
Zajęcia z pedagogiki Montessori odbywają się również w j.angielskim, co umożliwia dzieciom przyswojenie wiedzy w sposób łatwy i naturalny. Dzieci mają codzienny kontakt również z rodowitymi nauczycielami (native speakers) co pozwala im na osłuchanie się i przyswojenie wielu akcentów.
Dziecku codziennie towarzyszą angielskie piosenki, wierszyki, zabawy, książeczki. Jest to wszystko ujęte w ramy naszego autorskiego programu, dzięki któremu w niedługim czasie dzieci nie tylko nabywają umiejętności językowych, ale też kojarzą język angielski z przyjemnością, co stanowi solidny fundament na przyszłość.
Edukacja anglojęzyczna może być kontynuowana w naszej szkole na bazie umiejętności które dziecko zdobyło w przedszkolu.
Dla dzieci, które rozpoczynają naukę u nas w przedszkolu w zerówce oferujemy grupę o odpowiednim poziomie zaawansowania z języka angielskiego. To samo dotyczy szkoły podstawowej. Nasze metody ugruntowują dzieciom pozytywny stosunek nie tylko do nauki języka angielskiego ale również do innych języków obcych Dużym atutem jest również międzynarodowe środowisko (dzieci innych narodowości) z którymi dzieci by się porozumiewać muszą używać języka angielskiego, a więc od razu widzą korzyści posługiwania się innym niż polski językiem, a przede wszystkim nie mają bariery językowej – nie boją się mówić w obcym języku.
Podejście Montessori w praktyce
Pedagogika Montessori
W tradycyjnym przedszkolu wszystkie dzieci uczą się tych samych treści. W przedszkolu Montessori to również jest element naszego programu (tzw. lekcje rozwojowe) natomiast w odróżnieniu od tradycyjnej edukacji w trakcie bloku Montessori dziecku stwarzane są możliwości, dziecko samo może wybrać, czego chce się uczyć i z jaką pomocą pracować. Jest to zgodne z tak zwanymi ciągle zmieniającymi się fazami wrażliwymi dziecka, czyli zainteresowaniami tym nad czym dziecko chce się na danym etapie rozwoju skoncentrować. Takie podejście do edukacji nie byłoby możliwe gdyby nie specjalne skonstruowane pomoce dydaktyczne, które są na tyle ciekawe i inspirujące dla dziecka, że zachęcają go do samodzielnego eksplorowania świata.
Każda pomoc ma w sobie zakodowaną tzw. kontrolę błędu, gdzie dziecko może samo sprawdzić czy wykonało dobrze dane zadanie. Oczywiście nad wszystkim czuwają dyplomowani nauczyciele, których zadaniem jest obserwacja i wspieranie dziecka w jego rozwoju. Możliwość wyboru daje dzieciom poczucie sprawczości, a ponieważ każde zadanie musi zostać poprowadzone do końca uczą się one samokontroli, koncentracji i obowiązkowości. Co ważne, to wszystko odbywa się w mieszanej grupie wiekowej, która jest odtworzeniem naturalnego środowiska rodzinnego.
Każde dziecko ma przestrzeń do rozwoju własnych zainteresowań i pasji. Odbywa się to w ten sposób, że każda sala podzielona jest na pięć działów. Dział matematyczny, dział sensoryki, dział językowy, dział kulturowy (biologia, geografia, astronomia, itp), dział życia codziennego. W każdym działe znajduje się kilkadziesiąt lub więcej pomocy dydaktycznych, które dziecko samodzielnie wybiera, samodzielnie z nimi pracuje, niepostrzeżenie zdobywając nowe umiejętności. Nad wszystkim czuwają nauczyciele.
Pomoce Montessori cechuje prostota, estetyka i przemyślana konstrukcja. Każda pomoc zbudowana jest według zasady stopniowania trudności i zawiera możliwość samodzielnej kontroli dokonywanej przez dziecko. Te wszystkie cechy materiałów Montessori umożliwiają dziecku samodzielne działanie.
Cały materiał jest ze sobą logicznie powiązany, stanowi integralną całość. Zdobytą wiedzę dziecko potrafi wykorzystać w praktyce. Materiał dydaktyczny Montessori podzielony jest na 5 działów, odpowiadających edukacji montessoriańskiej: życie codzienne, sensoryka, edukacja językowa, edukacja matematyczna i kultura.

Materiał do ćwiczeń życia praktycznego
związany z samoobsługą, troską o środowisko, zwyczajami i normami społecznymi. Dzieci uczą się tutaj podstawowych czynności wykonywanych na co dzień. Otoczenie jest wyposażone w przedmioty jak najbardziej naturalne i dopasowane do ręki dziecka. W tym dziale pokazujemy dzieciom jak: odkręcać butelki, nakładać łyżką, przelewać, przygotowywać owoce i warzywa do jedzenie itp..Zajęcia i ćwiczenia mają na celu usprawnienie motoryki małej dziecka, koordynacji ruchów dziecka oraz opanowaniu umiejętności, które dzieci będą wykorzystywać w życiu codziennym.

Materiał sensoryczny
rozwija wszystkie zmysły polisensorycznie, służąc jednocześnie do pobudzania aktywności umysłowej. Celem materiału sensorycznego jest ukazanie właściwości przedmiotów oraz ich systematyzacji. Pojęcia abstrakcyjne jak np. kształt, wielkość, kolor, szorstkość, ciężar, temperatura, smak, zapach, dźwięk są uzmysłowione i doświadczone przez dziecko.

Materiał językowy
do nauki czytania, pisania i gramatyki. Wprowadzanie dziecka w świat pisania i czytania, kształcenie mowy i ćwiczenia ręki. Obejmuje doskonalenie umiejętności potrzebnych do czytania i pisania, w tym: poznanie kształtów liter i umiejętność ich rozpoznawania oraz rozróżniania. Uświadamia dzieciom, że w mowie wyróżniamy: zdania, słowa, sylaby, fonemy i głoski.

Materiał matematyczny
Materiał z zakresu edukacji matematycznej wprowadza dziecko w świat liczb i działań matematycznych. Na początku poznaje ono wielkości 1 – 10, cyfry, liczby parzyste i nieparzyste; później może doświadczyć układu dziesiętnego – zmieniających się kategorii matematycznych zaczynając od jedności, poprzez dziesiątki, setki aż do tysięcy. Poznaje także symbole liczbowe pozwalające na opisanie konkretnego materiału matematycznego. Wykonuje cztery działania arytmetyczne na materiale konkretnym, ukazujące sedno tych procesów.

Materiał kulturowy
Przedmiotem edukacji kosmicznej jest pochodzenie i budowa kontynentów, skały, minerały, ewolucja roślin i zwierząt, pochodzenie człowieka, pierwsze cywilizacje. Poprzez kontakty z naturą, eksperymenty i doświadczenia dziecko uczy się odkrywać fakty związane z różnymi dziedzinami nauki oraz dostrzegać zależności i powiązania między nimi. Realizowany jest w sposób zintegrowany. Poznając ziemię i układ słoneczny dzieci zaznajamiają się również ze zjawiskami fizycznymi i atmosferycznymi jak np.: pory roku, klimat, pogoda. Poznają formy lądów i wód jak: wyspa, jezioro, półwysep, zatoka, rzeka, góry.
Podstawy pedagogiki Montessori
Podstawą pedagogiki Montessori jest stwierdzenie “pozwól mi zrobić to samemu” i to jest niesamowicie pozytywny sposób przekładający się na rozwój psychofizyczny dziecka. Więcej informacji o pedagogice Montessori można zdobyć na naszych warsztatach, które cyklicznie organizujemy dla naszych rodziców.

Zajęcia rozwijające
Bogata oferta zajęć urozmaicających talenty i zainteresowania. Dzięki bogatej ofercie zajęć rozwijających oraz materiałów edukacyjnych rozwiniemy ciekawość dziecka w kierunku odkrywania świata.

Wycieczki
Systematycznie średnio raz w miesiącu organizujemy wycieczki lub warsztaty wyjazdowe dla dzieci. Oferta uaktualniana jest na bieżąco.

Edukacja społeczna
Od najmłodszych lat kładziemy nacisk na rozwijanie inteligencji emocjonalnej i komunikacji. Poprzez różne metody:
- Pedagogikę Marii Montessori
- Własny autorski program wychowawczy
- Siedem nawyków szczęśliwego dziecka S.Coveya.
- Komunikacja bez przemocy

Uczymy dzieci empatii, zrozumienia potrzeb drugiego człowieka, pokojowego rozwiązywania konfliktów, słuchania innych oraz budowania dobrych relacji społecznych. Staramy się również celebrować ważne święta w życiu naszych przedszkolaków (Dzień Mamy i Taty, Dzień Babci i Dziadka, Jasełka i inne).
Urodziny każdego dziecka obchodzone są w naszym przedszkolu w szczególny sposób, zgodnie w duchu pedagogiki Marii Montessori.
W wydawanym co miesiąc biuletynie mogą Państwo zapoznać się z planowanymi na dany miesiąc atrakcjami, a także obejrzeć relacje z poszczególnych wydarzeń.
Edukacja, która inspiruje i motywuje
Rozwijamy talenty dzieci!
W naszym przedszkolu pomagamy w rozwoju dzieci poprzez naukę opartą na zabawie, która angażuje i motywuje maluchy do odkrywania świata. Dzięki różnorodnym zajęciom dzieci mają szansę odkrywać swoje pasje i talenty, a także wyrażać siebie w twórczy sposób, co pozwala im rozwijać się w zgodzie z ich indywidualnymi zainteresowaniami.

WARSZTATY CHEMICZNE
Rozwiń opis

ZUMBA & ZUMBINI
Rozwiń opis

KLUB PIŁKARSKI
Rozwiń opis

ZAJĘCIA MUZYCZNE „W KRAINIE MUZYKI”
Rozwiń opis

KLUB HISZPAŃSKI „EL BAMBINO”
Rozwiń opis

ZAJĘCIA KULINARNE „KUCHCIKOWO”
Rozwiń opis

ZAJĘCIA SPORTOWE „SPORTOWY OXFORDZIAK”
Rozwiń opis

ZAJĘCIA NA BASENIE „SEKCJA PŁYWACKA OXFORD”
Rozwiń opis

SENSORYCZNO-ARTYSTYCZNE „MAŁY ARTYSTA”
Rozwiń opis

ZAJĘCIA Z ROBOTYKI
Rozwiń opis

ZAJĘCIA SZACHOWE
Rozwiń opis